Crama Histria si Delaco: Branzeturi cum se… cuVin

branzeturi cum se cu vin
degustare crama histria

O noua degustare de Branzeturi cum se… cuVin, de data aceasta am degustat produsele Cramei Histria si, ca de fiecare data, branzeturile lui Delaco pe terasa Restaurantului Mignon.

Evenimentul “Branzeturi cum se… cuVin” a fost organizat de DictionarCulinar.ro si Asociatiei Bloggerilor Olteni.

 

Au fost 6 imperecheri:

Riesling 2016 citrice – mozzarella si busuioc proaspat

Sauvignon Blanc 2016 fructe exotice – brie cu covrigei frageziti cu vin de la Grand Papa

Ammos blanc 2016 fructe exotice – camembert

Feteasca neagra rose 2016  – brie au bleu, capsuni

Amos rose 2016 – cascaval, piper rosu

Merlot 2016 – Grana Padano, otet balsamic

 

 

Alegerea mea a fot dubla de data aceasta Sauvignon Blanc+ brie si Amos rose + cascaval. La finalul serii am ales Amos-ul, pe care l-am si castigat la tragerea la sorti.

 

Despre cascaval nu se pote spune prea mult. E aici dintotdeauna. E de-al nostru. Referitor la origine părerile sunt împărțite. Unii spun ca ar fi originar de prin sudul Italiei unde ar mai avea si azi ceva veri mai indepărtați (mozzarella si caciocavalo). Cea de a doua varianta ar fi ca radacina cuvantului este “cas” iar originile ar fi aromane. Prin extensie, denumirea este folosita, impropriu dealtfel, pentru orice branza de culoare galbena cu consistenta semitare sau tare.

Ammos Rosé 2016 este un vin special vinificat din soiuri nobile de Cabernet Sauvignon si Feteasca Neagra. Ofera un regal al simturilor de la prima incercare. Notele fructate se imbina armonios cu cele florale, fructe rosii, mure, cirese si nuante vegetale, intr-un final apoteotic tonic si rafinat de iarbă si cafea.

 

Si pentru ca de vinuri si branzeturi vorbim tot timpul astazi o sa vorbim de marketing.

Omul sfinteste locul!

Ca sa imi susting afirmatia va voi arata ce face Paul Fulea din Crama Histria, o crama relativ tanara.

  1. Are un site procopsit, unde te poti documenta si de unde poti cumpara vinurile oferite: cramahistria.ro
  2. Investeste in facebook si alte retele de socializare (si nu ma refer la bani, ci la timp si idei)
  3. Fiecare vin are pagina lui: utie si Amos-ul aici cramahistria.ro/magazin-online/ammos-rose-2016/
  4. Vine personal sa vorbeasca la o degustare cu bloggeri, pentru ca intege ca informatia oferita va ajunge pe blogurile lor.
  5. Are o brosura cu crama si fiecare vin pe care urmeaza sa il degustam (acestea fiind printate pe material de calitate)

    cum se face marketing-ul pe hartie
    cum se face marketing-ul pe hartie

Nu pare ceva extraodinar, dar este. O parte din cramele de varsta cu Histria nu au site si poate au o pagina precara de facebook.

Ca sa incheei sectiunea marketing: faceti ca Paul!

Concluzia alegerii mele: fructat, catifelat, armonizat!