Degustare cu Domeniul Bogdan

O noua degustare, de data aceasta de vinuri cu branzeturi; vinurile au fost oferite de Domeniul Bogdan iar branzeturile au fost oferite si asezonate tot de reprezentatii cramei.

Evenimentul s-a desfasurat la etajul Restaurantuluui Craft si, ca de obicei, au fost invitatati membrii degustatori ai Asociatiei Bloggerilor Olteni.

Au fost 5 imperecheri si o surpriza:

  1. Riesling, Domeniul Bogdan 2016, sec
  2. Sauvignon Blanc, Domeniul Bogdan 2016, demisec
  3. Rose Feteasca Neagra + Syrah, Domeniul Bogdan 2017, demisec
  4. Cabernet Sauvignon + Syrah, Domeniul Bogdan 2016, demisec
  5. Feteasca Neagra, Domeniul Bogdan, 2016, seco

Surpriza a fost oferita de reprezentatnul cramei, care ne-a servit cu un Rose din gama de top a Domeniului Bogdan, cu ocazia zilei sotiei sale pe care a sarbatorit-o cu noi: La Multi Ani!

 

Pentru prima data de cand degust vinrui alegerea mea a fost un vin rosu, Feteasca Neagra. Probabil tehnica biodinamica folosita la maiestrirea vinului l-a facut pe gustul mei. Sistemul biodinamic a fost pus pe hartie de filozoful Rudolf Steiner in 1924, pe baza unei teorii elaborate in 1913, si anume antropozofia, care in esenta sa se rezuma la conceptul ca ansamblul om-natura-univers este abordat holistic, in relatii armonioase si reciproc interconditionate. Viata in toate formele sale este influentata de fortele din pamant si din Univers, rezonand cu ritmurile Lunii, Soarelui, planetelor, stelelor. Probabil grija pentru vin l-a facut asa de bun.

 

In ceea ce priveste marketing-ul, pahrul sus! De la prezentare (vedeti poza), la etichete si nu in utimul rand la oameni totul este bine ales. Am sa vorbsc despre despre oameni. Este bine sa alegi oameni de marketing (vanzari) oameni care sunt intrutotul in armonie cu ceea ce vand. Lucrul acesta se intampla cu reprezentatul cramei, Marius Rusu, de pe chipul caruia poti vedea ca ii place ceea ce face. Vorbeste liber despre produse, despre gusturi, stie sa isi puna produsele in valoare fara sa se dea mare si cel mai important stie sa se faca placut.

Concluze de marketing: investiti in oameni. Niciun logo si niciun site nu poate inlocuii oamenii.

 

Paharul sus!

 

P.S. Am castigat la tragera de sorti Feteasca Neagra! O impart cu bucurie cu oricine se ridica la nivelul ei.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *