Domeniile Samburesti si Delaco: Branzeturi cum se… cuVin 4

O noua degustare de Branzeturi cum se… cuVin, de data aceasta am degustat produsele Cramei Samburesti si, ca de fiecare data, branzeturile lui Delaco in locatia Ribs House Craiova.

Evenimentul “Branzeturi cum se… cuVin” a fost organizat de DictionarCulinar.ro si Asociatia Bloggerilor Olteni.

Au fost 5 imperecheri realizate cu maiestrie de Daniel Botea, degustator autorizat de branzeturi:

  1. Domeniile Samburesti Sauvignon Blanc + Camembert Ile de France,
  2. Domeniile Samburesti Chardonnay + Havarti,
  3. Domeniile Samburesti Rose + Cascaval Sofia,
  4. Domeniile Samburesti Feteasca Neagra + Emmentaler Delaco,
  5. Domeniile Samburesti Merlot + Grana Padano Delaco D’Exceptie.

Alegerea mea, a fost una clasica, vin alb cu branza buna: Chardonnay + Havarti.

Ca de obicei am sa incep cu branza. Havarti este o branza daneza aromata si cremoasa, obtinuta din lapte de vaca. Este maturata. Numele este atestat in 1852, in regiunea Havarthigaard in Øverød.  Este un tip de branza semi-moale, semi-tare in functie de temperatura. Are un gust untos, dulceag si usor acid. Probabil datorita dulcetii ma gadila pe papile. Este un deliciu si de sine statatoare.

Stim deja ca Domeniile Samburesti sunt un etalon al vinurilor romanesti.   Chardonnay-ul de Samburesti este adevaratul rege al vinurilor albe. Are o culoare vesela si luminoasa galben-aurie. Dezvoltă arome tandre si discrete de vanilie si de flori de pomi fructiferi. Ulimele nuante gustative sunt de migdale. Se recomanda a se servi rece, si mie imi plac bauturile foarte reci! Deci inca un plus. Se combina bine cu Havarti-ul lasandu-l pe cel din urma sa se exprime, sau exprimandu-l datorita aciditatii. Pe masura ce se topeste in gura, Havrti-ul se imbina cu Chardonnay-ul si se potenteaza reciproc.

Pentru ca statistica functioneaza intotdeauna, am pus-o pe Ruxi sa voteze aceasta cobinatie, pentru a ne creste sansele. Ea oscila intre Chardonnay si Rose. La tragerea la sorti a castigat Ruxi, desi a fost combinatia cea mai votata si cu concurenta cea mai mare.

 

Daca vorbim de marketing, punctul forte al degustarii a fost ca intotdeauna produsul. Toate vinurile sunt bine realizate si se asaza in soi. Spuneam intr-o discutie precedenta ca domeniul .com nu este cea mai fericita alegere. Cu toate acestea prezentarea este buna. Imaginea produslui este de calitate si efectul de zoom este bun.

Concluzia serii > cand te ajuta produsul tot ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca ajunge pe masa consumatorului. Apoi te afla toti!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *